Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтану қағидалары |
Мұғалімнің аты-жөні:Жунусова Қ.Т. Күні: | ||||||||||
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны: 2 . |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. | ||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жұптық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Дұрыс тамақтану қағидасы | ||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, жеке, жұптық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||||
Пәнаралық байланыс |
биология | ||||||||||
Алдыңғы оқу |
Тамақтану мәдениеті | ||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
ресурстар | |||||||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Үш тілде амандасу» |
| |||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Дұрыс тамақтану қағидалары Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық, мәтіндер. | |||||||||
Ортасы 10 минут
|
Қолдану
ЖАҢА БІЛІМ ТУРАЛЫ ВИДЕО ТАМАШАЛАУ
Талдау Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқулық,ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
| |||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Дыбыстық гимнастика» оқушылар өздерін жай, еркін арқасын тік ұстау керек. Бірінші мұрнымен терең дем алып, дем шығарған кезде дауыстап шапшаң дыбыстар шығарамыз. |
Оқушылар «Дыбыстық жаттығуларды»орындап сергіп қалады. | |||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
БББ кестесі
|
| |||||||||
Бағалау
5 минут
Үй тапсырмасы:
Кері байланыс 3 минут |
«Дұрыс тамақтану қағидалары» тақырыбына эссе жазу
|
Кері байланыс кемесі |